Maximális teljesítmény aszfaltburkoláshoz

Referencia követése vagy burkolás 3D-ben változó vastagsággal

Válassza ki a projektnek és a költségvetésnek megfelelő alkalmazást

A Topcon finisher-rendszerek rugalmasságot biztosítanak a gépek vezérlésének beállításához, hogy pontosan megfeleljen a projekt igényeinek és költségvetésének. Válasszon a belépő szintű rendszerek közül, amelyek ultrahangos érzékelőkkel egy referencia-magasságot követnek (zsinór, padkakő, útfelület); vagy egy automatizált megoldást, amely 3D-ben követik a burkolatot és a terveket, változó vastagságú aszfaltszőnyeget fektetnek le a tökéletes útminőség érdekében.

Változtatható vastagságú burkolás: simítsa el a durva hullámokat

 

Egy ideális világban mindig egy tökéletesen mart vagy előkészített alaprétegre fektetik a beton vagy aszfaltréteget. A hullámok, bemaródások, kátyúk és egyéb körülmények viszont egészen más valóságot mutatnak. A finisher asztalának azonos magasságra állítása ezekben az esetekben következményként „lemásolja” az alapréteg hibáit az újraaszfaltozás során. 
 
A változó magasságú burkolatterítés automatikusan kiegyenlíti finisher asztal-magasságát az alapréteg magas és alacsony pontjaihoz a tökéletesen sima út és a hosszabb tervezett élettartam érdekében. Ez a technika jobb vezetési élményt nyújt, és segít megfelelni a DOT által előírt felületi egyenességi szabványoknak.

 

MC-MAX

Aszfaltozás automatizált 3D támogatással

A hagyományos 3D aszfaltozó-rendszereink  a Milliméter GPS-t vagy a robotikus mérőállomásokat (Robotic Total Station)  használják a gép helyének és magasságának pozicionálásához és jelentéséhez. Ez a vezérlési megoldás biztosítja az egész napra a néhány milliméteres pontosságot. Ezentúl, a 3D-s terítés általában megkönnyíti a tömörítőgépek, úthengerek utólagos problémáit.

MC-MAX

Rögzített referencia követése 2D burkoláshoz

2D burkoló rendszereink szonikus nyomkövetőket használnak a vezetőzsinórok, a meglévő felületek vagy a járdaszegélyek követésére. A marási és töltési (más néven marás és átfedés) projektek, ahol a finisherek viszonylag sík alaprétegekre fektetik az aszfaltot, szívesen használják ezeket a technológiákat.

MC-MAX

A Thermal Mapper (Hőtérképezés) csökkenti az aszfalthibákat

A Thermal Mapper ellenőrzi az aszfalt hőmérsékletét az aszfaltozási folyamat során valósidőben, hogy azonosítsa a termikus szegregációs problémákat, miközben azok még javíthatók. Ez a valós idejű rögzítés értékes információkat nyújt a tömörítéshez, és dokumentálja az útburkolás minőségét mind belsőleg, mind a megrendelő és a minőségbiztosítás felé.

Minta konfiguráció

 

A Topcon aszfaltburkoló rendszerek lehetővé teszik az alkatrészek és érzékelők csoportjainak kombinálását és konfigurálását a projekt igényeinek megfelelően. Ez csak egy példa, de további konfigurációkról is érdeklődhet.

 

1. GNSS-vevők, mmGPS, prizma stb.         2. Kijelző           3. Robot            4. Sonic és egyéb érzékelők        5. Hőleképező

MC-MAX

Hozzon létre egy alapszintet a SmoothRide RD-MC (nagysebességű szkenner) segítségével

A 7-lépéses Topcon Smoothride® technológia egyedülálló lehetőséget kínál az útfelújításra az igényes útépítő cégeknek.
A sima útfelületek a szilárdburkolat tervezésével kezdődnek. A forgalmi sebességgel végzett szkennelés az első lépés a SmoothRide útfelújítási folyamatban. 
A meglévő útfelület felméréséhez a szkennelést országúti sebességgel, forgalomkorlátozás vagy lezárások nélkül végezzük el. A szkennelési adatokból keletkező milliónyi adat felhasználható a pontos megvalósulás megtervezéséhez, a meglévő felületek ábrázolására, becslések készítésére és az útépítési projekt változó mélységű marási vagy változó vastagságú burkolási fázisainak tervezésére. A helyes és optimális marási mélységet vagy burkolási magasságot a megvalósulási modell és a terv közötti különbség kiszámításával határozzák meg. Csak a vízszintes pozicionálás történik a GNSS-en keresztül. Ez kiküszöböli az optikai eszközök szükségességét és ennek megfelelően sok kiegészítő munkát. A megfelelő GNSS-lefedettséggel nem rendelkező területeken a vízszintes helymeghatározást mérőállomás végezheti.

A Virtual Ski drasztikusan lerövidíti a tervezési időt

 

A Virtual Ski országutak, autópályák és más helyszínekre készült, ahol kevesebb fix pont vagy kereszteződés van. Egyszerűen szkennelje be és marja fel a hibás réteget vagy terítse le az aszfaltréteget, és hagyja, hogy a marógép vagy a burkoló elvégezze a felülettervezési munkát. A 3D-MC maró/burkoló szoftverünk lehetővé teszi az analóg Multiplex-Ski, Big Ski vagy Sonic Ski modellek adat-cseréjét és a Virtual Ski eltolását 4 és 100 m között a kiválasztott beállítástól, még éles kanyarokban is. Ez jelentősen lecsökkenti a geodéziai rendszerek felszerelését és állásidejét; a sima útfelület előállítása gyorsabban, kevesebb költséggel és jelentős időmegtakarítással a küszöböli ki az automatikus tervezési tevékenységeknek köszönhetően.

Támogatott főbb márkák:

 

Voegele  |  Dynapac  |  Ammann  |  Bomag  | Volvo  |  CAT  |  Sany  |  Sumitomo  |  Apollo

További információk a 2D burkolásról

További információk a 3D útburkolásról

További RD-MC útburkoló információk